Subject: Tagasiside keskse teabe edastuse ja dokumentide kättetoimetamise tõhustamise lahenduse väljatöötamiskavatsusele
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Mai-Liis Kullama - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 12:25:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
27.08.2025 kirja nr 6.1-1/97-1 „Tagasiside keskse teabe edastuse ja
dokumentide kättetoimetamise tõhustamise lahenduse
väljatöötamiskavatsusele“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee